Lovit de inspiratie..

3 11 2009

Hai salut !!!

Cred ca ar trebui sa scriu ceva si nu sa arunc doar cateva poze pe un blog al carui titlu face referire la inspiratie, ar fi o prostie sa nu scriu si cateva randuri… sa vedem ce-o sa iasa !! :))))

In primul blog vorbeam despre hotararea pe care am luat-o, insa acum nu am sa va mai plictisesc cu aceeasi poveste de adormit copii. Acum am sa spun doar ca acum cateva zile am fost lovit de inspiratie, din nou :)), asa ca am luat creionul si cateva coli de hartie si am inceput sa desenez.. ce a iesit vom vedea la final :)))

Acum ca am scris si cele cateva randuri o sa postez si cele cateva poze de care spuneam la inceputul blogului… sper sa va placa ! 🙂



Acțiuni

Information

9 responses

3 11 2009
mirela

interesant !;))

3 11 2009
valliy

ma bucur 😀

6 11 2009
mindsmaster

super desenele tale! hmm esti talentat! si eu am facut design vestimentar..mi-a placut dar trebuie sa recunosc ca nu eram prea priceputa la schitele de genu’ asa ca m-am reprofilat;))

dar ale tale sunt 😡

6 11 2009
valliy

multumesc frumos !!
de ai fi vazut cum aratau schitele mele acum vreo 4 luni ( te lua durerea de cap 😀 ).. dar am incercat sa le fac sa arate mai bine, nici acum nu arata extraordinar de bine… dar mai am multe de invatat 😀

6 11 2009
Catalina

foarte misto ce faci tu! stii cum e… cand iti place ceea ce faci… ies minuni!

6 11 2009
valliy

mersi frumos !!!
nu stiu daca ies chiar minuni, dar cand faci ceea ce iti place te simti cu adevarat fericit, te simti intreg 😀

6 11 2009
mindsmaster

exact:X eu m-am apucat de psihologie!:X:X

7 11 2009
valliy

foarte fain.. bravo !!

3 05 2012
simo

chiar sunt invidioasa pe bune ,ai mai mult talent de cat mine bv
si imi plac foate mult schitele tale :-d

Lasă un răspuns

