Lovit de inspiratie…

11 12 2009

Hai salut!!!

Sa incepem cu inceputul ca sa avem ce termina!! :)))

Se pare ca din nou am fost lovit de inspiratie, inspiratie care s-a manifestat intr-o luna si ceva si a fost intrerupta de diverse evenimente. Aceste evenimente au avut influiente diferite asupra schitelor pe care le voi posta in acest blog.

Chiar daca nu am avut timp si poate nici chef sa fac ceva, am luat creionul in mana si o foaie de hartie si am inceput sa desenez.. ce a iesit veti vedea si voi in schitele pe care le voi posta. Sper sa va placa! 🙂


Acțiuni

Information

4 responses

13 12 2009
jojo

hey..ce faci tu..seamana cu ceva ce ar purta rihanna in videoclipurile ei:)i like it!

17 12 2009
valliy

cam asa ceva, de fapt nu numai rihanna ba chiar si lady gaga…
multumesc 😛

17 12 2009
AndraSiAtat

Hmm am o provocare pentru tine! Create the perfect cocktail dress! (bineinteles cu bunavointa dumitale!) 🙂 Secunda fericita!

17 12 2009
valliy

Ok, accept provocarea! 🙂

Lasă un răspuns

