Am revenit :))

14 04 2010

Seara buna!

Iata ca a trecut iarna cea lunga si friguroasa iar primavara si-a facut simtita prezenta prin aparitia soarelui, cresterea temperaturilor si aparitia petelor de culoare ( mi s-au lungit ochii uitandu-ma pe geam si asteptand anotimpurile mai calduroase :))) )..  gata cu aiureala ca nu va prezint meteo :)).

Mi-am adus aminte de blogul meu de pe wordpess si m-am gandit ca ar fi bine sa vin si eu cu ceva noutati pentru ca in ultima perioada de timp nu am mai postat nimic. Asa ca m-am hotarat sa mai postez niste schite, schite care au fost realizate in momente diferite si au avut surse de inspiratie diferite. Cred ca se poate observa cu usurinta trecerea de la un stil la altul, trecerea de la linii drepte si agresive la onduleuri line si siropoase..ce comparatie :)).

Recent m-am apucat sa desenez si pantofi, dar asta este alta poveste.

Acțiuni

Information

4 responses

24 05 2010
Fortis Carmen

Foarte frumoase schitele, in special rochiile 😉 ai multa imaginatie si sper sa nu te lasi de design vestimentar vreodata. Multa bafta !

8 07 2010
valliy

Multumesc frumos, ma bucur ca iti plac schitele mele!! Pana acum designul vestimentar a fost doar o simpla pasiune dar intentionez sa trec la alt nivel, sa merg mai departe! 😀
Multumesc frumos inca o data!

3 05 2012
simo

iti admir desenele esti wow
pe bune as vrea sa imi iasa si mie asa;)

28 06 2012
Valentin D.

Mersi frumos! Nici mie nu mi-au iesit mereu asa.. sper sa mai evoluez nu sa ma opresc aici 🙂

Lasă un răspuns

