1 decembrie 2011

1 12 2011

Salutare!!

Doamne, a trecut ceva vreme de cand nu am mai postat ceva pe blog.. atat de multa vreme incat nici nu imi mai aminteam numele de utilizator, insa astazi am sa incerc sa ma adun si sa tastez cateva cuvinte si bineinteles sa incarc si niste schite.

Avand in vedere ca astazi este 1 decembrie, Ziua Nationala a Romaniei, vreau sa urez tuturor romanilor de pretutindeni La multi ani!!

Asa, acum sa revenim la subiect. Cum nu am mai postat nimic de ceva vreme, astazi am sa postez cateva dintre schitele pe care le-am facut vara asta. Daca pana acum schitele mele erau rigide, fade, lipsite de culoare si de viata,  acum am incercat sa aduc putina culoare, finete si feminitate.

Pentru mine este un progres, deoarece pana acum imi era frica sa adaug culoare pe hartie si de aceea foloseam numai creionul negru, insa de data asta am folosit cateva culori faine si am incercat sa aduc putina viata si veselie  in schitele mele.

Acum o sa incerc sa selectez o parte din schite si sa le postez. Sper sa va placa.

Acțiuni

Information

11 responses

19 01 2012
Anisimov

Faine schitele, imi plac foarte mult.

15 02 2012
Valentin D.

Mersi frumos!

15 02 2012
naty

e foarte talentat…

15 02 2012
Valentin D.

Multumesc frumos!

23 02 2012
Elle G.

Doamne,sunt geniale! :X:X:X:X

4 04 2012
Mary

Buna, esti foarte talentat. Lucrezi asta, ca job ma refer?

28 06 2012
Valentin D.

Buna! Mersi frumos! Nu, nu lucrez in domeniu… momentan sunt doar un amator pasionat.

19 05 2012
Alex.:)

Heii Ai putea sa imi arati si mie o poza cu fiigura de baza adica fara haine fara nimic. Multumesc frumos

28 06 2012
Valentin D.

Ok, o sa postez in curand.

22 08 2012
Valentin

Dragute tinute, te stiu si din ziar 😉 a fost publicat un articol despre tine…sa pui si in practica ce desenezi, ar avea succes 🙂

22 08 2012
Valentin D.

Multumesc frumos! Voi incerca, momentan vreau sa ma pregatesc pentru a da la o facultate de profil, si apoi mai vedem cum evolueaza lucrurile… Care ziar, care ziar? 😀

Lasă un răspuns

