Noutati…

28 06 2012

Salutare!!

S-au petrecut atatea lucruri in ultima perioada, incat nici macar nu stiu cum si cu ce sa incep! :))

Sa incepem cu scuzele: Nu am mai postat nimic in ultima perioada pentru ca am fost ocupat cu conceperea lucrarii de licenta, cu sesiunea… vremuri grele! :))

Sa trecem mai departe…

Intre timp am absolvit. Uraaa!!

Festivitatea de absolvire a avut loc pe 6 iunie 2012, la ora 18:00 in Aula Universitatii. Din cauza unor mici probleme organizatorice, cu am o zi inainte de festivitate am reusit sa impartim invitatii ( telefonice 🙂 ) profesorilor, cu toate ca noi pregatisem niste invitatii simpatice… dar pana la urma invitatiile au ajuns unde trebuie. Multumim doamnelor de la secretariat pentru amabilitatea de a ne ajuta!!!

Aceasta este coperta invitatiei:

Si se pare ca invitatiile au avut efectul pe care l-am asteptat si acest lucru nu ne face decat sa ne bucuram:

Aici gasiti articolul complet: http://www.univcb.ro/java_script/uploaded/DIALOG%20STUDENTESC%20BRANCOVENESC/566.pdf „

Pe langa invitatia funny,  a mai fost si un filmulet emotionant, care a rulat pe parcursul intregii festivitati. Speram ca mesajul acestui filmulest a placut tuturor.

In timpul festivitatii am primit urari de la doamnele si domnii profesori prezenti la festivitate, carora le multumim ca ne-au onorat cu prezenta si bineinteles pentru urarile si sfaturile dumnealor.

In final totul a iesit foarte bine. A fost o festivitate frumoasa, emotionanta, cu oameni faini si cu sala plina. Felicitari Stefaniei, pentru ca a organizat o festivitate frumoasa si pentru ca nu si-a pierdut calmul atunci cand altii erau disperati!!

Si bineinteles o poza de grup, pe langa multe altele… O sa imi fie dor! Dar o sa ne organizam si o sa ne revedem in curand…  ca doar am fost colegi si am ramas prieteni!!

Acum asteptam sa ne sustinem examenul de licenta pe data de 13.07.2012. Succes tuturor!!

Mai devreme in aceeasi zi:

Am aparut si in ziarul facultatii. Uraaa!!! Multumesc doamnei Lect. univ. dr. Gica Culita pentru minunatul articol si bineinteles pentru ca mi-a oferit oportunitatea de a aparea in ziarul facultatii. Aici gasiti ziarul intergal si bineinteles articolul despre mine:

http://www.univcb.ro/java_script/uploaded/DIALOG%20STUDENTESC%20BRANCOVENESC/564.pdf

Cu aceasta ocazie vreau sa mai postez cateva schite facute cu cateva luni in urma care mie imi plac foarte mult. Sper sa va placa si voua!

Această prezentare necesită JavaScript.

Acțiuni

Information

14 responses

18 07 2012
Alexa

Buna!
Nu stiu daca imi permit sa te tutuiesc tinand cont de varsta mea(am 12 ani)
Imi plac la nebunie toate desenele…Si eu desenez(un pic). Nu sunt cine stie ce artista…Le fac de placere…Si de inspiratie:D Ca, pana la urma..din asta desenam..din inspiratie:D
Am avut o pasa destul de proasta cu desenele…imi ieseau dinstorsionate:(
Si am vazut modelele tale. Vroiam sa te intreb: Te superi daca imprmut si eu modelul manechinului? Doar putin..pana ma reglez cu ale mele.
Multumesc mult si multa inspiratie pe viitor.

22 08 2012
Valentin D.

Buna! Poti sa ma tutuiesti, nu ma supar, serios… nu sunt atat de batran!! Mersi frumos.. si eu desenez tot din pasiune si placere. Ai timp destul sa inveti, soo keep calm! Mie pana acum vreo 2 ani imi ieseau distorsionate, aveam chiar sabloane din carton.. poveste lunga. Dar incet si cu pasi siguri am reusit sa evoluez putin, dar mai am multe dee invatat.
Poti sa le imprumuti, nu ma supar… ba chiar ma bucura.
Mersi la fel! O seara placuta!

9 09 2012
Alexa

M-am chircit la un moment dat mai bine la comentariu si mi-am dat seama ca mai am ceva de spus.
In primul rand, ma fascineaza sau mai bine zis ma uimeste modul in care sunt colorate. Eu am incercat, dar mi-au iesit… stramb:)). Si ma intrebam daca poti sa imi dai o idee cat de mica despre felul in care le colorezi:D Stiu, sunt insistenta, dar si perfectionista. Din nou, sper sa nu provoc suparare.
Acestea fiin spuse, o seara(care la ora asta e noapte, dar, in fine) placuta!

10 10 2012
Valentin D.

Nu-i nimic, nu ma deranjeaza!! Chiar imi place! In ceea ce priveste culoarea… si eu am probleme mari. Imi e greu sa le dau culoare. Adica nu ma prea pricep la culori, sa le combin.. insa vreau sa ma pregatesc din primavara. Sunt vreo 2 schite pe care le-am modificat cu un program, restul sunt accidentale, cularea mi-a iesit accidental :))). Oricum daca mai ai intrebari, te astept! O seara placuta!!

11 10 2012
Alexa

wow… deci la asta nu ma asteptam. mie imi plac la nebunie, degeaba spui ca nu sunt bune… sunt chiar foarte reusite. sti, chestia e ca mie imi place sa combin culori si astea, dar nu reusesc sa le… dau culoare…

11 10 2012
Valentin D.

Si mie imi place sa combin culorile, dar nu reusesc mereu. Am descoperit cateva combinatii pe care le folosesc intruna :))). Stau prost la capitolul culori si combinatii… dar am timp sa invat.

13 10 2012
Alexa

ah daaa… si mie mi s-a intamplat sa fiu obsedata de cateva combinatii. e usor pentru mine, tinand cont ca sunt fata.
oricum, toti avem timp sa invatam, pentru ca d-asta avem viata, nu?

21 10 2012
Valentin D.

da, da, da… avem timp. si nici nu ne grabim. mie imi pare rau ca stiu sa combin doar cateva culori. bine nu ca as avea eu mari culori. niste creioane, fond de ten si inca cateva produse de make up. eu sunt mai neconventional :)) :))

22 10 2012
Alexa

eh… buna idee:)) fondde ten:)) bine de stiut:))

22 10 2012
Valentin D.

da, nu stiu de unde mi-a venit ideea asta :)))

22 10 2012
Alexa

de undeva din creier… de unde vin toate ideile:)) nu?:))

22 10 2012
Valentin D.

corect :)))

22 10 2012
Alexa

stiam eu:))

22 10 2012
Valentin D.

:)))

Lasă un răspuns

